Med erfaring i online marketing siden 2012, er jeg det “multitool” du lige står og mangler. Her på siden kan du se eksempler på et lille udsnit af det arbejde jeg enten laver, eller har lavet for mine kunder.
Prisen du betaler mig afhænger af, om vores samarbejde er få timer allokeret til et projekt eller om vi taler om et fast samarbejde. Jeg tilstræber altid, at et samarbejde skal give god mening rent økonomisk for os begge.
Mine samarbejder veksler meget mellem rene projekter på eksempelvis 20 timer og faste samarbejder, hvor du som kunde får min hjælp et bestemt antal dage om ugen.
Bare rolig. Der er faktisk ikke så få virksomheder derude i “online-land” som slet ikke har styr på, hvilke behov de har, og mange har ej heller ikke overblik over, hvad de allerede har succes med, og hvad de bør stoppe med at gøre.
Oftest ser jeg dog, at man som ejerleder har fokus på en masse andet end marketing, og derfor har man i virksomheden brug for én, som tager styring og viser vejen. Jeg er den person.
Det kan du tro, jeg gør! Jeg har faktisk en hel del erfaring i det, og jeg elsker at lære fra mig. Jeg er helt overbevist om, at hvis medarbejdere opkvalificeres, så får du en større ansvarsfølelse for det arbejde, de allerede laver, samtidig med at de bliver bedre til at komme med nye ideer og samtidig blive i stand til at eksekvere på dem.
Jeg kan hjælpe jer med: SEO, Email marketing, Meta Ads (Facebook og Instagram), Google Ads, styring af SoMe kanaler, content produktion i form af foto video (se bjarkepetersen.com), UX, indspark til webdesign, WordPress, Shopify, segmentering af kunder og meget meget mere. Lad os tage dialogen, for hvert område kan gradueres i behov og sværhedsgrader.
Der er helt bestemt en masse jeg ikke kan, men det kræver en dialog.
Jeg kan i virkeligheden komme med langt flere gode grunde, men her får du i hvert fald seks skarpe:
Såfremt det er muligt, kommer jeg altid ud i virksomheden og bliver en del af teamet. Det fungerer bedst, og der går ikke tid med at skulle ringe eller sende emails til hinanden.
Jeg har efterhånden haft kontorplads tilstrækkeligt mange steder til at jeg kan sige, at det vil du og I også sætte pris på, at vi gør det sådan. Jeg har også adskillige eksempler på, at jeg har været med til personalefester og ture, fordi vores samarbejde bliver stærkere og bedre på denne måde.
Når vi sidder sammen, er der kortere fra idé til handling. Når jeg på vegne af mine kunder tager dialogen med øvrige eksterne samarbejdspartnere, så kan jeg virkelig fornemme, hvor meget de i virkeligheden er koblet af ift. hvad der sker i virksomheden.